onsdag 20. mai 2009

Kvinnelig dominans over mannlig kreativitet

Hola gringos!

Jeg regner med at du sitter og biter negler mens du holder deg fast i stolen fordi du er så spent på å få høre om hva vi gjorde på øvingen i dag? (onsdag 20. mai)? Tenkte meg det, ja!

Det kvinnelige kjønn var i mindretall under øvingen i dag. Faktisk var det kun mannlige skuespillere til stede. Men det er vel kanskje rett og rimelig å si at litt mer testosteron ikke skader, men heller hjelper på konsentrasjonen til guttene våre. Vi la da alle merke til hvor ukonsentrert Cyril ble av Natalies tilstedeværelse på øvingen sist fredag…

Tom og Bjørnar er i storform om dagen (selv om det kanskje måtte noen smertestillende og febernedsettende til underveis for skuespillerne bak dem), og etter en del endringer og litt baluba om noen scener kom vi fram til mer naturlige og passende måter å formulere ting på.

Mange interessante historier kom også fram under dagens øving. Blant annet kunne Cyril meddele at han hadde ligget i sengen og prompet (nei, ikke pumpet, prompet) tre dager i strekk, noe vi alle syns var veldig fascinerende.

I kontrollen i dag satt ingen ringere enn jeg selv (Marta), som veldig motvillig tok over Raymonds rolle, ettersom han måtte jobbe. Det var veldig fælt, og jeg håper jeg aldri må gjøre det igjen! Ever! Neida.. Guttene var snille, de. Og hvem vet, kanskje østrogenet jeg tilførte situasjonen fikk dem til å prestere enda bedre enn de ville ha gjort med Raymond i sjefsstolen? Det spørsmålet lar vi stå ubesvart for denne gang, mens vi ser fram til ny øving i morgen 18.00!

På gjensyn, godtfolk! -Marta-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar