mandag 18. mai 2009

Sovende rullestoler

Hei

Navnet er Marta Hofsøy, og jeg fikk ansvaret for å være dagens blogger fra fredagens leseprøver. Slike ting som dette vil nok være min jobb i produksjonen en stund fremover; blogge hvis ingen andre gjør det, ta bilder av øvinger osv. Jeg er med først og fremst for å lære om å produsere film, og ser veldig fram til dette! ”Stillingen min” i filmen heter på godt norsk ”Assistant Director”, og selv om det høres litt skummelt ut er jeg veldig klar. Dette blir gøy!


På fredagens øving hadde vi besøk av Co-produsentene våre, Espen og Håvard. Det var kjempehyggelig, selv om de tilbrakte mesteparten av tiden enten sovende bak et sceneteppe eller ridende på rullestoler. Vi hadde også forventet å få besøk av avisa Grus, men de holdt ikke sine løfter.. Vi satser på at pressen får vite om oss etter hvert uansett.



Etter å ha ventet nesten en time på å sette i gang, var både Natalie, Cyril og Daniel tilstede, effektive og konsentrerte store deler av tiden. Sporty Isabell tok rollen til Christina på rappen, ettersom Christina fikk uforventet arbeid hun måtte gjøre. Vi ser fram til å se Christina i rollen som Maria i leseprøvene onsdag og torsdag.

Bilder fra øvingen ligger på facebookgruppen vår. Sees onsdag og torsdag til flere effektive og ikke minst artige øvinger! (Da møtes vi kl. 18.00 og ikke 19.00 :-D)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar