Viser innlegg med etiketten Bilder. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Bilder. Vis alle innlegg

tirsdag 13. oktober 2009

Godt å være i gang igjen!

Layz! Maria her.

Dette er mitt første bidrag til å holde bloggen oppegående. Nå er det ikke lenge til vi er ferdige med all innspillingen, og klippingen får all oppmerksomhet. Men dette er jo proffene godt i gang med allerede. De av oss som ikke har noe med det å gjøre har hatt pause de siste helgene.

Nå som vi er tilbake med masse motivasjon tok vi likegodt hardt i med ei lengre natt; fra midnatt til 9 om morgenen på Søndag. At det var en del som ble mer eller mindre stuptrøtte var ikke til å unngå, men det var selvfølgelig kjempemorsomt allikevel!

All innspillingen foregikk nede ved kontrollen, og vi hadde to biroller med oss; Aud-Mari og Kirsti. De var begge lattermilde og hyggelige å jobbe med.









lørdag 10. oktober 2009

Sverre Simonsens jomfrublogg

God morgen!


Vi er endelig tilbake med filming, etter noen ukers redigerings og planleggingspause. I natt har vi bare vært 6 personer her, noe som er litt forskjellig fra da Kim Bodnia var tilstede. Vår flinke fotograf har tatt litt bilder fra nattens arbeid.

























- Sverre

tirsdag 1. september 2009

Poster!

Nå er poster'n til Aurora klar, og se så flott den ble! :D
(Klikk på bildet for større versjon.)


mandag 24. august 2009

Bilder

Enda noen dager med innspilling unnagjort.



Scene med Maria (Christina), Tom (Daniel) og Linda (Nathalie).




Hei sveis!




Tanja viser fram snøballene sine.



Sverre.



Maria. Cyril i bakgrunnen.



Alternativ til clapper.



Annet alternativ til clapper.



Kioskscene med Cyril og Nathalie.



Marta jobber med bakomfilmen.



Steffen jobber også med bakomfilmen.



torsdag 20. august 2009

Tribute to Håkon!

Her om dagen ble Raymond og jeg (Tanja) oppmerksom på en "gjenganger" blant bildene fra filmsettet. Vi lar bildene snakke for seg selv og lurer på om andre ser det samme som oss....
























:)

Celebert besøk!

Kim (t.v.) og Slavko.




Natt til søndag, mandag og tirsdag (16., 17. og 18. august) hadde vi celebert besøk på settet. Kim Bodnia og Slavko Labovic tok seg tid til å medvirke i Aurora. Kim var "forhåndsbestilt",
mens Slavko kom som en hyggelig "2 i 1-overraskelse".




Sverre og de fleste andre syntes det hele var litt surrealistisk.
"Se! Det er Kim Bodnia!"





Kim's rollefigur "Steinar" skiftet av danske årsaker navn til "Jørgen", Slavko trådte til som kinosjef, og alle var svært fornøyde med skuespillernes prestasjoner.



Tanja på pudderoppdrag.




Kim Bodnia er et relativt kjent navn i filmverdnen. Han er fra Danmark, elsker sjokoladekake og har medvirket i filmer som bl.a. Pusher, I Kina spiser de hund, Monstertorsdag og Gamle menn i nye biler. Kim og Slavko har spilt sammen i flere filmer tidligere.




Kim in action!


Det fantes liten tvil om at Kim hadde gjort dette før. Mange av scenene ble unnagjort på bare et par tagninger, og vi satt igjen med et inntrykk av at dette var piece of cake for Kim. :)


Slavko Labovic er en danskserbisk lekkerbisken (slang for skuespiller) som jeg tror alle i crewet falt for (i betydning at de syntes han var en fryktelig hyggelig, sympatisk kar). Ikke bare gav han villig vekk autografer og hilsner, han ville også gjerne ha autograf og hilsen fra oss vanlig dødelige fra Aurora-settet. Som sagt; fryktelig hyggelig mann!




Raymond og Slavko.





Vi har med glede fått bekreftet at begge skuespillerne stortrivdes under Tromsøbesøket og syntes det var gøy å være med på innspillingen.





En stor takk til Kim og Slavko for tre fantastiske, uforglemmelige netter!



tirsdag 28. juli 2009

Og enda flere bilder.


Mange dyktige mennesker på jobb!



Å lage film er hardt arbeid. Her jobbes det intenst. :)


Emil & Marta.

Cyril.

Litt flere bilder!


Emil poserer.




Se så morsomt vi har det! :)




Cyril aka Bjørnar har fått skjorta si og er klar til action!



Christina aka Maria.



Sverre.



Raymond Bomstad.



Steffen, Marte, Bomstad og Nordahl.


Hva tenker Marta på? :)








tirsdag 21. juli 2009

Litt bilder!

Her er litt bilder fra dagene som har gått, slik at dere kan kose dere med dette mens vi venter på fortsettelsen..





Bildene er foreløpig fryktelig stor når du åpner disse. Det skal bli ordnet, men ikke nuh!
Tålomdighet, dere!