Viser innlegg med etiketten Media. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Media. Vis alle innlegg

torsdag 3. september 2009

Plakaten er ute!

Da er det offisielt!
Plakaten er en hit, og er i dag ute på itromso.no.
Den ble til ved at fotograf Arthur Arnesen tok det fantastiske bildet som ble sendt til designer, Håvard Wannebo. Håvard fikk instrukser om hvordan den skulle være, brydde seg ikke, og lagde den heller 1000 ganger bedre!

Så stor takk til Håvard og Arthur! Den kunne ikke blitt bedre.


Les reportasjen her.

tirsdag 1. september 2009

Poster!

Nå er poster'n til Aurora klar, og se så flott den ble! :D
(Klikk på bildet for større versjon.)


onsdag 19. august 2009

Ikke måte på!

Som mange kanskje har fått med seg, så går det aldeles strålende med filmen for tida, takket være mediedekning og danske skuespillere! For dere som ikke har sett dette, så er noen av innslagene under.

Innslag Nordnytt
.
tv2 innslag nyhetene.



Minner om at vi kan kontaktes på aurorafilm@live.com.