torsdag 21. mai 2009

Flere vikarer

I dag (21 mai) er det skuespiller Daniel som er bloggfører i og med at det er tvang fra Raymond.
Vi har endelig fått Christina som skal være Maria inn på lesingene, hun er en opptatt jente med kurs i oslo og jobb i tromsø, som fortsatt tar seg tid til og lage film. IMPRESIVE!!Kyril (med C) er ikke til stede fordi han er syk og mangler stemme, og siden han ikke klarer og holde kjeft så valgte han å ikke komme.

Inn i mellom røykingen til Raymond har vi lest litt på Linda og Maria scenene der jentene har improvisert en god del og har fått meg og Kyril (med C) til å føle oss litt mindre profesjonell, og siden Kyril (med C) ikke var her så måtte jeg bære den byrden alene, men da jeg gikk forbi ett speil kom selvtilliten tilbake for fult.

Vi har også kommet med noen forandringer på manus, men ingen av innspillene var mine med tanke på de rare blikkene og den pinelige stillheten som kom etter mine ideer.
Når det er sagt så tenkte jeg og takke for meg, og håper dere liker min jomfrublogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar