Viser innlegg med etiketten *Produsentene*. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten *Produsentene*. Vis alle innlegg

torsdag 1. januar 2009

Produsent

Håvard Walseth Nilsen
Denne karen går ofte under navnet Hawah. (Geddit?)
Han synes ikke han ligner noe særlig på noen skuespillere, men har fått høre at han ligner litt på Doctor Baltar i Battlestar Galactica. Han er uenig...!
Han sier at han kjente til bisnissen og truet med å avsløre den hemmelige konspirasjonen rundt Oscar-utdelingen, men feig som han var takket han heller ja til en bestikkelse; en Oscarstatuett!
Han skjønner ikke helt hvorfor han ikke skulle vært med på dette prosjektet, så derfor er han med. (Han liker det!! I just know it!)
Hans livsmotto er "Man får ei noe ut av å lese andres livsmottoer". (Men det er gøy da??!)

Bilde kommer!

Produsent

Espen Olaisen
Du kan kalle han Espen, men han liker best å bli kalt McLovin'!
Han er produsent for filmen, og han liker å... sippe sjampagne og sniffe kokain fra silikonpupper(!!).
Han synes ikke han er så heeelt ulik Meryl Streep, men om han skal være ærlig så kanskje han ligner en smule mer på David Boreanaz fra Buffy! ROLIG JENTER!
Vi spurte han hvorfor akkurat han skulle vunnet Oscar, og svaret vi fikk var "Oscar var ikke godt nok for Stanley Kubrick, så hvorfor skal jeg Oscar?"
Han gir meg et ord når han får spørsmål om hvorfor han er med på å lage denne filmen. Ordet er Streetcred.
Han livsmotto er "Let's go down in a blaze of glory! I'm blazin' up."

Mr. Do it all


Raymond Nordahl
Captain Retard, eller Raymond som noen kanskje også kaller han, er vår øverstkommanderende. Ikke bare er han manusforfatter, men han står også for regissering, produsering, redigering, dirigering, vurdering, ringing, duellering, ekskludering, inkludering, instruering, og alle andre -ingting som ingen andre tar seg av. Inkludert ingen-ting
Han jobber bestemt mot en oscarstatuett for "Beste film", og han påstår også at han allerede har en oscarstatuett på hylla hjemme. Om denne er ekte er vi mer i tvil om.
Raymond's livsmotto er "Kvalitet over kvantitet", og sier han ble med på dette filmprosjektet fordi lederen er så sinnssykt kul og sjarmerte han i senk.