søndag 31. mai 2009

It isn't only only...

Isabell her. Jeg har nå fått det ærefulle oppdrag med å være bloggmesteren. Jeg går inn i stillingen med godt mot, og lover og la meg underholde på øvinger, slik at jeg kan underholde dere lesere!

Jeg skal forsøke å få lagt ut en del bilder etter hvert, må bare samle sammen litt her :)
Jeg skal også prøve å få til en liten presentasjon av folket som er med på dette morsomme prosjektet.

Mens jeg venter på oppdateringer fra folket som øvde natt til søndag, så kommer...

...Litt info.

Vi har opprettet egen e-mail, hvor vi med glede mottar ris/ros og andre morsomheter.
Mail til aurorafilm@live.com.

Vi har også en gruppe på facebook som rett og slett heter Aurora.

Videre vil jeg informere om en annen gruppe på facebook som heter CIT casting. Her kan du melde deg inn for å følge med på prosjekter som kommer, og kanskje akkurat DU er en aktuell skuespiller for akkurat oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar