torsdag 4. juni 2009

En liiiiten oppdatering

Nå har jeg ventet på et lite sammendrag av de siste to øvinger, men ingen hadde egentlig fått dette i oppdrag, så da får jeg prøve å huske tilbake... Så fint at jeg var der selv da!

Forrige uke var det en liten øving hvor Tom og Maria fikk øvd seg litt på å være romantisk. Det kom HELT naturlig! Impressive!

Helgen hadde guttaog jentene styrt unna det vanlige nattelivet, for å ta seg tid til å være med å øve på det virkelige settet, Aurora kino Fokus! Det står det respekt av! Jeg selv holdt ikke ut så veldig lenge, da jeg hadde jobbhelg, så jeg får ta det fra da jeg var der.
Det begynte med å utforske nye ideer, noe som ble tatt godt imot av sjefen. Deretter skulle hele manuset gås gjennom på de riktige settene. Var morsomt å få et innblikk i hvordan det VIRKELIG vil skje. Gjengen stilte opp for å filme inne og ute. Respekt for den ute-delen. En juninatt i Tromsø er IKKE det samme som en juninatt i Hollywood, for å si det slikt.

En filminnspilling tar tid, og dermed får skuespillere en del "fritid" mellom settene. For denne gjengen er ikke det noe problem. Her snakkes det om alt fra kabler til spøkelser!

Neste uke starter vi med pre-visualization!

Spennende!!!

Sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar