lørdag 26. desember 2009

GOD JUL...

Da var jula halveis over og mange har sikkert vært sammen med familien og spist og kost seg.

Det har vi også gjort... sånn delvis da, vi var i filming allerede på lillejulaften klokken atten hundre og filmet noe etterlengtet maskinrom med Cyril og Daniel (undertegnede). Vi avtalte også å filme morgenen 1. juledag og 2. juledag som passet meg meget bra for da hadde jeg tid til å spy litt på julaften.

Men etter en lang natt og muligheten til å sovne flere ganger og drømme samme drømmen om og om igjen, var jeg fit for fight på 1. juledag der vi heldigvis skulle skyte scener der jeg skulle ha svette godtekrokodiller i munnen, men det gikk så lenge jeg ikke svelget.

2. Juledag var vi på plass på det ukristelige tidspunktet seks hundre, men det gjør ingenting for vi er snart 30 år og nissen følger ikke med på oss så mye lengre så vi får det ikke igjen til neste jul uansett.

Ja, også har Marta vært her, og det har vært kjempe koselig. Og siden jeg ikke har skrevet så mye om henne så skal hun få være på bildet.

Daniel signere ut og skal bare vente 1 time til så kan vi begynne å filme igjen.

...Og godt nyttår

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar